Elifdilara Kıyaslama şansımız mi var sanki.herkes kendi kullandigina guzel diyecek tabiki cunku digerlerini denememiş.
Kdrfts Lansinoh almayin derim kesinlikle ben hic memnun degilim sutum olmasina ragmen cekmiyo resmen yarim saatte 20 cc ancak cikiyor
Minikpirincim Kdrfts kesinlikle ... piskolojimi bozdu lansinoh elle bile saginca daha cok sagdi.. medela aldim harikaymis hic acitmiyor bebegim emmme hissini veriyor. Kiyin paraya alin derim
arastiran_anne 1-Medela 2-Avent 3-Lansinoh Sıralamam bu şekilde, herkes kendi bütçesine göre tercih edebilir. https://www.instagram.com/arastiran.anne/
tugceee10 Benim de cok guvendigim bebekalisveris_ifsa diye bir sayfa var, inceleyebilirsiniz hep oraya sorup alisveris yaptim, tecrubeli olduklarini dusunuyorum.Herhangi bir tanisikligim yok bu arada. Siralamayi su sekilde yapmislardi: 1-Ameda 2-Medela 3-Lansinoh 4-Avent
deletedmom947 tugceee10 tam da böyle bi sayfa arıyordum bütün bebek arabalarını vs incelemişler çok teşekkür ederim🤗
pamuk_anne Herhangi bir seçeneği işaretlemeden sonuçları görebilme şansım var mı? Eğer yoksa keşke olsaydı çünkü fikir edinmek istiyorum bu konu hakkında.
Twity82 Ben beş yıl önce oğlumdayken çalışıyordum ameda almıştım gayet memnundum.şimdi yine kaynatıcam belki lazım olur
Deletedmom411 Medela alacaktım ama stokta yoktu döviz kuru artışıyla birlikte üzerine 250 civarı bir fiyat da eklenerek stokta olan siteler vardı bende mamajoo aldım babymall dan tekli 250 den 200 e düşmüştü. umarım iyidir İnstagram da olumlu yorumları var ama Memnun kalırız inşallah. Birde siverette gümüş kapak almayı düşünüyorum kullanan var mı
goncacan Deletedmom411 bende mamajoo aldm daha kullanmak nasip olmadı iyidir inşallah göğüs kalkanida avent aldim
feldspar baby plus kullanan var mı? ebebekte hep olumlu yorum almış nerdeyse hiç olumsuz yorum yok işkillendim 😃
tutu11 feldspar ebebekten 130tl ye elektrikli tek pompalı baby plus aldim. Yaklaşık 20 gündür kullaniyorum gayet memnunum 😊 bende ebebek sitesindeki yorumlara guvenerek almistim