Birkuzucukbeklerken Kızlar 2. Dozu ne zaman yaptırıyoruz benim doktorum bana bilgi vermedi ilkini 20. Haftamda yaptırmıştım şu an 23 +5 deyiz miniğimle🥰
Gzmm14 Birkuzucukbeklerken Canım bir ay arayla yapılıyormuş. Ben 17+2 de oldum tam 1 ay sonra tekrar çağırdı 😊
Birkuzucukbeklerken umudunannesiii tesekkürler canım bizim sağlık ocağında ebe yok doktorum da bilgi vermedi
Hilfigertommy Birkuzucukbeklerken merhabaaa ilk dozdan 4 hafta sonra yapılıyordu.benim ikinci doz olacağım hafta covid aşısı sıram geldi.iki aşıyı aynı hafta yaptırmayı doğru bulmadık. O yüzden tetanozun 2. Dozunu iki hafta erteledik. Sağlık ocağındaki hemşiremiz 2. Doz tetanozu hamileliğin 30. Haftasına kadar yaptırabilceğimizi söyledi. 3. Doz doğumdan sonra imiş ☺️