Meyracukurmaraz merhaba. Ben kendisinde doğum yaptım 1.5 sene oldu. Çok memnun kalmıştım. Hala da derim 10 defa doğursam 10unda da ona giderim diye. Kilo konusunda gerçekten çok takıntılı. Ben kilolu hamile kaldım, hamileliğimde çok nadiren kilo aldım, o zamanlarda bile geriliyordum bir şey diyecek diye. Ama bana tavrı hiçbir zaman rahatsız edici gelmedi. Hatta ben o tatlı-sert tavrını çok seviyorum. Azarlama gibi bir şey hiç hissetmedim.
Bazı doktorlar onu ye, bunu yeme demeye bayılırlar ama Atilla hoca bana da hipertansiyon tanısı koydugu zaman hiç böyle bir tavır içine girmedi. Sebze ağırlıklı beslen demekle yetindi. Ben zaten beslenme konusunda detay sevmiyorum. Beni geriyordu bu tip şeyler gebeliğimde.
Ben 32 hafta boyunca ondan hiç emin olamadım. Hep aklımda bir soru işareti vardı. Muayene kısa sürüyordu, detay vermiyordu, diğer doktorlar gibi onu ye bunu yeme demiyordu vs. Ama 32.haftada tansiyonumu yüksek gördüğü zaman yaşadığı o paniği, o korkuyu, o ilgisini asla unutamıyorum. İşte bu yüzden kendisinden asla vazgeçemem. Sanki ben onun kızıydım ya da kardeşiydim, öyle ilgilendi benimle.
O saatten sonra anladım ki kendisi bir şeyleri yolunda görüyorsa bilgi verme ihtiyacı hissetmiyor. Bana harika bir hamilelik süreci sundu. Ama tarzı çok başkadır, herkese kolaylıkla tavsiye edebileceğim bir hekim değil. hatta şöyle söyleyeyim bebek doğdu 5.gün kontrolüne gittik doğumhanede bebeğin kanı alınıyor, benimle aynı gün doğum yapan bir kadın var onunla sohbet ediyoruz. Atilla Bey’de doğum yaptığımı duyunca suratı ekşidi direkt 😂😂 ‘sert miydi’ dedi, kendisi de ona gitmiş sevmemiş doktor değiştirmiş sonra.