Meless Karadasmizgin normal canım ben 16.haftamda hissettim ama bu senin karın yapınla alakalı. İlk gebelikse 21.haftaya kdar yolu var endişelenme 1-2 haftaya hissedersin
Selly Karadasmizgin ilk gebelik te hissetmemeniz daha çok normal ben 19 da hissetmiştim 20-21 e kadar daha bekleyin
vitruvius Karadasmizgin ben de aynı 15+5teyim. Hiçbir şey hissetmiyorum. Karnımda sertlik de yok eskiden kasılmalarım olurdu o da yok. Korkuyorum ben de
Meless Karadasmizgin belki hareketli birisinizdir o yüzden de olabilir hareketli insanlar genelde geç hissediyor