Bebek arabasını alacak kayinpederim. Kaynanam da yorganini yaptırdı Nevresim takımı yaptırdı yastığını yaptirdi birde temmuz da kıyafet alışverişine götürecek beni bebek için 3-6 ay kıyafetlerinin hepsini Alicam dedi saolsunlar. Birde 3 tane çeyrek takacaklar. Kendi ailemde 0-3 ay kıyafetlerini aldılar. Örgü olarak herşeyi yaptı annem. Bütün bakım eşyalarını da kendi ailem aldı ablalarım.ve annem bize pek birşey kalmadı birtek beşik kaldı 😂