Merhaba hanimlar 38haftalik hamileyim acile gittim cok fazla kasilmam vardi . Hic aciklik yok , nstde benim agrim 37-38cikiyo ama bebegin kalp atisi 180-160 kasilirken . Sonra geri 120-140arasi oluyo boyle bisey yasayan var mi . Doktor normal dedi ama internette taşıkardi falan diyo ben anlamadim