1prens_annesii Cdlmeryem teşekkür ederim canım bende boncuk ağdaya geçmeyi düşünüyorum memnun kaldığınızdan alırım. Vi-vetin ben ağda batını kullanıyordum boncuk ağdaya geçmek istedim🥰
Beyziikoo Mavilotta İkisinde aynı canım, biri kalıp halinde biri de küçültülmüş hâli yapıları aynı. Kendiniz yapacaksanız çam sakızı ağda kullanın bence😊😊
Mavilotta bitanembugram 37 haftalığım bikini bölgesine kendim yapabilir miyim acaba boncuk ağda yada kalıp ağdayı
bitanembugram Mavilotta görebiliyorsunuz yapabilirsiniz tabi ben kilolu bı insanım bebekle daha da kilo aldım 33 haftaligim göremiyorum ama doktoruma sordum ağda erken doğumu tetiklemiyor hurafe dedi hijyenik olmasına önem verin dedi
Eylulunannesi-2 1prens_annesii ben kavanoz sir agdalardan kullanyorm boncuktan daha rahat gelyor bana. Zaten artk yapamyorm kuaföre gdecegm som zmnlardaym. Doğumdan sonrada lazere devam insallah