BegumIscanTunc 31+2 deyken bende de adet sancısı gibi sancılarım oldu belimde de ağrı vardı aynı zamanda, doktora gittim ultrasonda alttan muayene de herhangi bir sıkıntı çıkmadı ama nstde rahim huzursuz sancılı çıktı serum verdiler geçti 2 gün sonra daha şiddetli başladı sancılarım acile gittim doğum sancılarım çıktığı için beni tam teşekküllü bi hastaneye yönlendirdiler ve 2 gün hastanede yattım doğum sancılarımı serumlar ve ilaçlarla durdular 2 tane ciğer geliştirici yaptılar. Eğer sizde de kasık ağrısı ile birlikte bel ağrınız varsa ve geçmiyorsa bi doktora görünün derim. Bana acildeki doktor eğer hastaneye gitmezseniz bu doğum sancıları sıklaşır ve doğum başlar demişti