Kizlar selam bugün hastaneye gittim ve guatr im oldugunu öğrendim ve yüksek çıktı. Şimdi 6 aylık olduk bu zamana kadar fark edilmedi. Biraz endişeliyim çünkü bebeğin beyin gelişimi etkiliyormus benim gibi guatr hastası olan var mı nasıl bir süreç beni bekliyor ve bebeğim bu zamana kadar sizce etkilenmismidir.