Kızlar bısey sorucam ya tabıkıde ılk once saglıklı hayırlı evlatlar olmasını ıstıyoruz fakat bır oglum var bıde kızım olsun ıstıyorum yargılıcaklar hıc okumadan cıksın yumurtlama dönemıne gore cınsıyet belirlenebilir yada farklı farklı sekıller soyluyo bazı doktorlar bunlardan uygulayan yada cevresınden duyan varmı gercekmı acaba