Sevimrabia
Hocam altınızdaki herşeyi çıkarıp çatala çıkıyorsunuz.. Benim üzerinde etek vardı.. Bacakları kapatınca biraz daha rahat hissettim.. Hekim eldiven takıyor, kayganlık için jel sürüyor ve iki oarmağını vajene sokuyor.. Ben doğum öncesi 2 kere yaptırdum.. Doğumda ise birkaç kez.. Herhangi bir ağeı olmadı.. Önemli olan kndinizi kasmamanız.. anlatınlardan ise çıkardıpım yapan kişi önemli.. Bazılarıvçok şiddetli yapabiliyormış.. Bn hiçbir sıkıntı yaşamadım..