Saniss Napıyosunuz belirtileriniz neler var. Veya tecrübeli anneler ilk bebikleriniz ne zaman doğdu🙈🌸
Zehraaa98 Saniss inşallah 39 u görürüz bizde ilk gebelık 36+2 bugün kontrolüm var kafası 3 hafta önden gidiyordu ve baş aşağı
Cennet40 Saniss 40. Haftamdan merhaba 🌸 2 cm açıklığım varmış bugün hafiften sancılarım bir doz artmaya başladı. Yarın yatış yapıcam umarım suni sancıyla hızlı ilerler🤲🏻
canomm BTSG04 ayni durumdayız bugün kontrolüm var doktor olmazsa doğumu biz başlatırız demişti ama o şekilde istemiyorm
ktnzehra49 Cennet40 ben 41 haftamda gittiğimde 2 cm açıklık vardı hiç sancım yoktu doktor suni sancı 30 la başladı ufaktan hala sancım yoktu 60 a yükseltti adet sancından az fazla bi sancı geldi ve açılma 8 cm şok oldum 1 saatte 8 cm ama kızım strese girdi benim kalasını yaptı bende beklemek istemedim doktorum bekleyelim 1 saat daha dedi normal doğum her şey yolunda dedi ama ben sezaryen istedim ve yarım saat içinde kızım kucağımdaydı suni sancıdan çok korkuyodum ve çok korkuttular beni asla öyle değildi Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰
ktnzehra49 Saniss benim kız aşırı rahatına düşkün şu an 1 yaşında halada öyle aman kimse bana dokunmasın öpmesin sevmesin modunda canı isterse onu yapıyo 😅😅😅
Sosyolog07 39+3 Bugün kontrol vardı Erkek bebek benimki doktor doğmaya niyeti yok galiba dedi,Nst de sancı falan hiçbirşey çıkmadı Çatı muaynesi yaptı 1Cm açıklık var . Haftaya tekrar gel dedi😂
Saniss Sosyolog07 39+0ım bende geçen hafta salı gitmiştim 31inde çağırdı o gün günümüz doluyoo kız bebek benimde
Elfravza Saniss 39+5 olduk bizde hiç bir belirti yok squat hurma yürüyüş vs herşeyi yaptm ama tık yok yani böyke tez canlı anneden böyle rahat çocuk 🤷♀️😅 yarın son nts bakalım bişy çıkmazsa yatış vercek sanırım suniyle doğumu başlatçz inş 41 i bekle demez çünkü çok ağırlaştm 3 yaşında kızım var yetişemiyorum hızına gayretle duruyorum sağlıkla gelsinler inşallah 😇
Saniss Elfravza ah bu minişler vakti var elbet ama bizde sabırsızca bekliyoruzz🙈 amin sağlıcakla kucağınıza alın 🌸
F_nur Elfravza Suni sanci nasil birsey biliyormusunuz bende 39haftaligim hâlâ gelen giden yok 1cm acilma var demisti 1hqftw once yarin birdaha gidicem bakalim nediycek sancim olmuycakta suni sanci verirlerse diye korkuyorum ya çok korkuttular suni sanciya karsi beni
Elfravza ktnzehra49 bunu okumak o kadar iyi geldi ki herkes suni sancıyı öyle abartıp anlattı ki etkisinde kalmamak mümkün değil insan bi geriliyo
ktnzehra49 Elfravza gerçekten asla korkulduğu gibi değil suni sancı seni mahveder diyolardı kendi sancılarım daha etkiliydi suni sancı asla anlatıldığı gibi değil birde zaten ufak ufak arttırıyolar emin olun çok zor bir acı değil ki ben parmağım kanasa dünyayı ayağa kaldıran bir insanım 🥰