Sedagll Kızlar görümcem geçen hafta cumartesi günü dördüncü gün transferi oldu. Bugün kan vermeye gitti sonuç 4.1 çıktı. Sizce yükselir mi ??
Mlhameliha Sedagll canım tüp bebekten 12 gün sonra kesin testte çıkar diyorlar bende nisanda oldum 12.gün test yaptırmamı istedi doktorum dhaa erken bence acele etmeyin
Sedagll Yaprakdokumusever bilmiyorum ki ben anlamıyorum üzülüyor diye yazım dedim belki tutmuştur diye
Yaprakdokumusever Sedagll yani benim 2.tüp bebeğim ilkini de 8.günde negatif olduğunu öğrenmiştim malesef 5 ten aşağısı tutmamış oluyor
Elbet-birgun-kavusacagiz Sedagll var da yokta bilemedim oyuzden. Benm 9.gun 66 cikmiisti Simdi ne des3m yalan olur canm bekleyip gorucek artik