Selinnglc Kızlar az once doktorun yanındaydım kalp sesi yok malesef cok üzüldüm hiç beklemiyordum doktor bi kaç günde oladabilir olmayadabilir suan için net bısey soyleyemem dedi bunu yaşayan var mı aranızda
Mlhameliha Selinnglc canım 10. Haftaya kadar bekleniliyormuş dhaa erken üzülme hayırlısını iste dua et benim 6.hafta alt muayenede duydum kalp atışını
Selinnglc Mlhameliha evet üzülmemek lazım Allah ın takdiri ama insan kötü oluyormuş insallah duyarım bende hayırlısıyla bakalım
Belacivciv Ben 7buçuk haftalık gitmiştim daha erken duymak için demişti doktor, hemen kötü düşünmeyin stres yapmayın