Mateacher Güzel anneler …minnoşum doğalı 13 gün oldu kendimi oyle kötü hisseidyorum ki artik şunu yeme bunu yeme inanın ne yiyeceğimi şaşırdım bunaldım artık …genel olarak ne gaz yapar ne yememeliyim meyve sebze yemek icecek vs .😔
Ayca0315 Mateacher Bende doğum yapalı 25 gün oldu herkes birşeyler söylüyor ve söylemeye devam edicek takmamaya çalış bende de durum aynı mercimek kuru fasulye falan yemiyorum ben ama çok canın isterse kimyon kat yemeklerine bişey olmaz Allah’ın izniyle çok kasmamaya çalış kendini
Beyzan Mateacher gazi olacak olan bebeğin her türlü oluyor sen ne yersen ye kimyon da attım kaynatıp da içtim yok geçmedi damla kullanmadan. O nedenle gaz sorunu elbette çok kötü ama önceliğin kendi beslenmen olsun ki sütün artsın bebeğin bol bol emsin vitaminini alsın zor olsa da geçiyor sonuçta gaz sorunu.
Anneler95 Mateacher bulgur kurufasülye nohut yoğurt süt mantar çiğ sebze ve meyveler neredeyse herşey gaz yapıyor:/benim bebeğim kolikti bunları yememeye dikkat ettim süt içinse Medine hurması ve bol su ikilisi güzel süt yapıyor yemeklerede kimyon katmanızı tavsiye ederim
Ozgu_momy Mateacher Sizin yediğiniz bir yiyecek bebekte gaz yapma oranı %15 , bebekler gaz problemini bağırsak gelişimleri büyüdükçe tamamlandığı için yaşıyor . Dilediğinizi yiyebilirsiniz , kafanıza takmayın üzülmeyin bu bebeğinizi %100 etkiliyor ..
Mateacher Ayca0315 valla bizi bize bir bıraksalar belki ama yok suan en masum su bi onu içerken rahatim geri kalan hersey şüpheli geliyor artık 😔
Mateacher Beyzan inşallah canım haklısın da sütün kesilir daha zir olur deniyor bu seferde yesem yedigime hep birsey demiyir yemesem sut kesilecek korkusu of ki of
Beyzan Mateacher önce konuşanları bir susturman lazım canım sütün en büyükk düşmanı stres ve yorgunluk. Allah yardımcın olsun inşallah
Mateacher Ozgu_momy zaten araştırma çabam da o yüzden 😣 kişiden kişiye değişen bir durum sanirim öğrenmek zir olacak hepimiz için de