MMmommy 7-8. haftalarda denize girmek sakıncalı olur mu? Islak mayoyla durmamak, güneşte kalmamak şartlarıyla tabi. Acaba daha çok bulantı ve baş dönmesi olur mu? İlk haftalarında tatile çıkmış gebeler tavsiyeleriniz ne olur?
Nurunannesiii12 MMmommy havuza girmek önerilmiyor Fakat deniz denize girmek öneriliyor yine buna rağmen enfeksiyona açık oluyormuş gebelikte temiz koylar ya da Nezih bir yerse girdiniz yer Bir sorun olacağını düşünmüyorum tatilden sonra idrar testi verip enfeksiyon var mı yok mu baktırabilirsiniz.düzenli olarak enfeksiyon başlangıcı olduysa bile erkenden öğrenmiş olursunuz.
As7748 MMmommy merhaba benim doktorum ilk 12 hafta yolculuk yapmamı yasaklamıştı benim şahsi fikrim ilk üç ayın atlatılması ilk üç ay her türlü enfeksiyona açık olunabiliyor yine de karar sizin iyi günler ☺️
Nurunannesiii12 MMmommy bu haftaki Doktor kontrolüm iyi geçerse bir sıkıntın yok denize girebilirsin derlerse detaylı ultrasona gireceğim çevremde Bulunduğum yerde birçok koyu var Fethiye Datça her yere yakınım oralara gitmeyi düşünüyoruz bir hava alırız aylardır yatıyorum şu an Deniz denize girilebilir mi bilmiyorum ama ben 15-20 gün sonra girmeyi düşünüyorum En azından üşütmemek gerekiyor ve sakin yerlerde girmek gerekiyor kalabalığın olduğu yerde açıkçası Cesaret edip de giremem çünkü hani herkes temizliğine dikkat etmiyor maalesef
Redpepper Ben yolculuğa cesaret edememiştim hani yoruluyor insan yolda filan ilk 3 ay da riskli diye gitmedim ama tedaviyle oldu benim o yüzden biraz daha hassas davranmış olabilirim doktorunuzla konuşun izin verirse neden olmasın
MMmommy Nurunannesiii12 evet havuz bormalde de çok hijyenik bulmuyorum sevmiyorum açıkçası. Denizler de ısınmış mıdır diye düşünüyorum çünkü ağustosta bile üşüyen biriyim 😀
MMmommy Nurunannesiii12 evet ben de tamamen sıkıntıdan evde oturmaktan yatmaktan iyice bunaldım tatile mi çıksak dedik . Denizler ısındı mı acaba o tarafta? Giren giriyor ama ben biraz daha mı beklesem acaba bilemedim. Evet ya hem korona hem baika sebeplerden pldukca sakin yerlerde yüzmek isterim ben de
Nurunannesiii12 MMmommy Bence biraz daha beklenmeli Çünkü hamileyim evimin Hemen yakınında girilebilen bir yer var oraya bakıyorum bana soğuk geliyor eşime gayet iyi geliyor Ben bu yüzden biraz daha Beklemek istiyorum