MMmommy ben de bunu yeni farkettim biliyor musunuz. Hastane özel odalı sexeryana hastane doktoru ile dogum yaparsam 3 bin demişti. Kliniğine gittiğim doktor da bu hastane ile anlaşmalı ve bana 3.500₺ sadece hastane dedi. Nedir bu saçmalıgın mantıgı cukka mı yoksa 😂
Klinik doktorum haricen kendine de 4,500₺+ KDV istiyor 😂 peşin verirsek kdv almıyormuş sağolsun.