Çift yönlü ,tek elle katlanabilir, çok ağır olmayan ,yeni doğandan itibaren kullanılabilecek,kolay sürüş sağlayan bebek arabası önerileriniz nelerdir. Ben baby hope 760 kullandım ilk çocuğumda herşeyinden fazlasıyla memnundum oturma genişliği katlanması tam kapanabilir tentesi olması tek problem manevra sıkıntısı vardı bu da konforlu bir sürüş sağlamıyordu hala kullanıyorum ama onı satıp 2.ye yenisini almak istiyorum çünkü 2 çocukla daha zor olabilir düşüncesi var aklımda sizin fikirleriniz nelerdir? Karar verebildiniz mi?