Doktoruma sordum ıslak mayo ile oturma, havuz çok kalabalıksa girme, ölçümleri düzenli yapılmışsa girmende bir sakınca yok dedi. Ben gittim geldim bile tatile baya da yüzdüm çok iyi geldi, hamama bile girdim bir sıkıntı olmadı. Sonradan başlığa girip bilgi almak isteyen anneler olursa diye yazıyorum.