Hanımlar merhaba ben 6+4 haftalık gebeyim ilk gebeliğimde bebek karnımda öldü bu 2. Gebeliğim doktor düşük tehlikem olduğunu söyledi ve ilaç tedavisini başladı progesteron kullanıyorum 200 mg aşırı derece de baş dönmesi ve mide bulantısı yapıyor neden olduğunu biliyor musun ?