Kullanan veye kullanmak isteyenlere bi sorum olucaktı. Kızlar dün 37+6 da nişanım geldi bugün 38 hactalık olduk. Dün nişanım geldiğinden beri belime ara ara giren sancılar var takip ediyorum düzenli değil. Sorum şu ki meryem ana otunu koyucağımız suya okunan süreleri falan onceden okuyup suyu saklasam sancılarım başladığında ise otu içene koysam olur mu yoksa sancı başladığı an mı hepsinin yapılması gerek 🤔 Bu konuda bilgisi olan var mı acaba