Selmaolmz genel olarak vucudunuza sürdüğünüz yağlar veya yağlı kremler kıl köklerini besler daha çabuk uzamasına ve yoğunlaşmasına sebep olur. Ben bebek yağı kullanıyorum 17 haftam bitmek üzere 25ten snra tatlı badem yağı kullanmayı düşünüyorum çünkü vucutta ki kıllar tüyler çatlaklardan veya lekelerden önemli değil😊 kantaron yağının bir zararı olmadığını biliyorum lekelenme olmadığı için badem yağı tercih edicem ben