Kizlar ben datcada yaşıyorum datcada kadın doum doktoru var ama muayane için var doum yaptiramiyor buna rağmen ısrarla muayane de etmek istemiyor marmaris ile datça arasi 70.80 km özel aracim yok o yol beni hafediyor zaten kıvrım kivrim neyse her muayane edişinde kötü şeyler söylüyor ya buna muayane olmasam marmarise gitsem ayda 1 ordada randevusuz hasta kabulü yok randevu vermiyor 15 gün kapali e burası marmaris istanbuldaki gibi ucuz özel hastaneler yok en az muayane ücreti 250 300 den başlıyor kafayi yemek uzereyim neyse daha önce 33 haftalıkken bana bebeğin plesantasi çok kirecli demişti erken doum riskin var demişti bende çok korktum artık özele gittim bir sekidle para ayarlayıp mauayne oldum ordaki doktor hiçbirşey yok herşey sağlıklı kilosu tam 2 kilo 60 gr demişti ozledeki doktor ozaman 33 haftaliktim neyse allah beni kahretsin yine gitmek zorunda kaldım burdaki o berbat doktora bu seferde bana anmiyon suyu az bebek kilo almamış gelişim geriliği var falan dedi yine sinirlerimi bozdu haftasından geri geliyor falan dedi şuan 39 + 4 günlük hamileyim bana 36 37.gebelik haftasında görünüyor dedi sinirlerim bozuldu gene 😔 aile hekimimi aradım oda gel ben muayane edicem seni gitme birdaha oraya ultrason da çok eski falan dedi gittim saolsun eli ile karnimi ölçtü bir sekilde eski yontemlere göre muayane etti kalp sesini dinledi içimi biraz rahatlattı ama yine de tedirginim ya randevuda alamadım öyle işte hiç böyle sorunlar yaşayan oldumu