Bebekhemsiresi-1 Zezeeeyyldrm Evet erkek 🍀 Eylül ihtimalimiz olduğunu bildiğim için Ekim postlarına pek kesin bişey yazamıyorum 🙈
akkase Karanimo Kadıköy de Fetus Prenatal Tanı Merkezi var, ben randevumu oradan aldım, haftaya gidecegim inşallah.. yorumları çok pozitif yapıldı. Kendi doktorum ds orayı önerdi. Sizde düşünebilirsiniz ☺️
turuncuanne Meryem310321 ne kadar güzel ya ben 6-7 aylık hamile gibiyim 😥 etrafımdaki insanların pis sözlerini duymamak için sokağa çıkmıyorum
Meryem310321 turuncuanne boşver kimseyi takma bile herkes kendine baksın benim arkadsin ablasına hamile benle aynı kızın karnı düz sanki hamile demesin iç karnı geniş sne millete bakma gülüm boşver çocuğun çok şükür demeki iyi gelişiyor takma milleti
turuncuanne Meryem310321 öyle bi yerde yaşıyorum ki mobese gibiler ben çıktığım an dibimde beliriyolar 😄 asla kafama takmam normalde ama hormonlar işte
Meryem310321 prensesannesiiiii ayn bişey sorcam mide yanması yaşıyor musun yaşıyorsan nasıl anlıyorsun yandığını ben kaç günden beri karnımı tuaf hisediyom acaba mide yanması mi yasiyom
prensesannesiiiii Meryem310321 hayır öyle birşeyim olmadı bu aralar çok aşırı yiyorum sadece son aylara doğru oluyormus yanma o baska birşeydir canım belki