a_burcu_bur Karanimo ben 20de mi girsem 22de mi diye kararsızım. Özel hastaneye gidiyorum, orda yaptırırım. Fiyat insana uçuk geliyo ama bi kez yaptırılcak 🤷🏻♀️ devletten randevu almak zor deniyo 😔🤔
Karanimo a_burcu_bur orası öyle tabi ama kimisi renkli görüntüsünü vermiyormuş falan onu meral ediyorum veren bi doktora gitmek istiyorum :)
lara07 a_burcu_bur banada öyle dediler doğum doktoruna randevu aldım o ultrasona yönlendiriyor zaten iki hafta sonraya gün verdiler
Guleserrr Meryem310321 bana da 12 den beri erkek diyolar perşembe günü öğrenicem bende canım 🤲 hareketlerini hissediyor musun artık
Bebekhemsiresi-1 Zezeeeyyldrm Şafak 138 benim de, tahmini ne zaman görünüyor doğumunuz ☺️ Sağ Salim kavuşalım inşallah 🙏🏼
Meryem310321 Guleserrr evet arada ama14 15.haftalrxa çok hiseetim erken hissetim ama bu aralar hafif hisediyom bazen hisedmiyorumo peki sen
a_burcu_bur Guleserrr hiçbi his yok. Sanki hamile değilim 🤷🏻♀️ bende bulantı vs de olmadı. Bi ara bel ağrısı vardı o kadar 🙏🏻🥰
Skardelen Guleserrr Çok net değil toplanınca hissediyorum daha çok kassigimin bir tarafına toplanınca şişiyor ☺️
Guleserrr a_burcu_bur bende aynı ya ıkı kızım var onları hıssetmıstım hemen ama bunu hissedemedim 18+3 olmama rağmen