Azizecakir [](https://)https://www.hizliresim.com/rll92d8 35+3 haftalık hamileyim sizce nst nasıl bana sancım fazla cıkmış gibi geldi
Glsmyldz09 Azizecakir canım ben geçen girdiğimde bunun iki katıydı nerdeyse doktor ağrımın olup olmadığını sordu ağrım da Yoktu eve yolladı 🙏🏻
Melekege1 Azizecakir düzenli sancın yyok canım 40ı 50yi geçmesi lazım doğum sancılarj başladı demek için, ancak bu haftada olması gerektiği gibi olduğunu düşünüyorum sağlıkla doğar inşallah 🤲🏻
Melekege1 Azizecakir nst başlarında daha yoğun bak biraz da annenin stresin daen jaynaklı oluyor sonlara doğru kesilmiş bak 20lere bile çıkmamış
kucuktosbik27 Azizecakir benimde 36 da böyle çıkıyordu birazdaha fazlaydı ama 39+4 olduk hala bekliyorum bunlar doğuma hazırlık kasılmaları canım yüksek sancıların yok
yesilkahve Azizecakir şuan 35+5 teyim. Cuma günü kontrole gittiğimde nst de sancılarım bundan daha fazlaydı 60-80 ve 80-100 aralığında 5 kez çıkmıştı gerisi 40 dı. Ama doktor bu haftalarda normal dedi