Merve_066 annemin sağlığı ön planda bu aşıda yolda belde bi yerde başımıza bi iş gelir, doğum anında olur ya ufak bir kaza da rahatsız olmamak adına. Korkulacak bişey değil kişinin ağrı eşliğiyle alakalı bir durum bu. Doğum sonrasında da aşı yapılıyor kimisi kıyameti koparıyor ama ufacık şey ne kadar acıyabilir anlamıyorum. Ben hiç ağrı acı çekmedim.