gulapikk sonda doğumdan önce takıldı ameliyathanede, sonra takılması olmaz zaten mantıken 😇 odaya gelince hastane önlüğünü çıkartıp kendi geceliğimi giydirdiler hemen. Ama alta indirmediler belime kadar geldi. Alt kısım açıktı, sonda takılı kaldı uyuşukluk geçene kadar. Alt tarafı hallediyorlar tamponla fln. Bir kere karnıma bastırdılar normal doğumda da oluyormuş sanırım içerde kalan kan aksın iyice diye. Uyuşukluk geçince de sondayı çekip aldılar, beni kaldırdılar dependi giydirdiler yürüttüler. Bu süreçte ciddi derecede bir ağrım sıkıntım olmadı. Sadece kalınca başım döndü o kadar ☺️