Kızlar benim ailemden kimden yok eşimin ailesinin memleketine taşındık bir çocuğum var birde hamileyim eşim düşündük annesi bize kol kanaat gerer bize kucak açar benim kimsem yok bama kimse olur banada hep böyle şeyler söylerek ikna etti taşındık,,taşındık ama ne umduk ne bulduk annesi kıskançlık mi yapmadı, beni cekrmrmexlıklere mi girmedi,trip atar bize ewe gelir moralimi bozar bu 2 aydır hamileyim birgün arayıp sormadı bile birseye ihtiyacın var mı diye bu durumda çok zoruma girmeye başladı resmen hayal kırıklığına uğradım şimdi sizce ne yapmalıyım bu durum da kaynanaya tavır koymalımıyım esım hiç birseyin farkında değil sonuçta annesi her zaman haklı ve melek gibi, benimde bu durum çok canımı sıkmaya başladı artık boş nosuna burunlarının dibine getirdi soktu o da hiç bi değerimiz yok ,,duam tez vakitte tayin olalım