Mervg aynen oyle dusunuyorum gunlerdir doktor doktor geziyorum hepsi farkli seyler soyledi ama en iyisinin devlet hastanesi oldugunu dusunuyorum gercekten… kalp atislarini devlet hastanelerinde gorduler. Ultrasona girmeden kurtaj olmam gerektigini soylediler kan degerlerime bakip ama ultrasona girdigimde hersey normal gozukuyo ve ilk defa boyoe bi durumla karsilastiklarini söylüyolar🤷♀️ Allah ol deyince oluyo 🥰