Busesaka 22 haftadan bu yana günde 2 defa kullanıyorum canım .Bende ilk Başlarda endişe ettim bebegıme zararı varmı diye ama doktor kızdı bana ben senden daha fazla düşünüyorum hem bebegı hem senı dedı😁su an 32 haftamdayım su ana kadar işe yaradı ilaç tansıyona.Şu andan itibaren de yaşayıp görcez Allahtan hayırlısı 🤲❤️