Deryak seninkilerde iyi masallah kusura bakma benim kafa yerinde deyil bugun 😊
Bugun nts icin randevum vardi duzenli sancim cikdi ama tam dogum sancisi kadar deyil eve geldim uzandim dinlendim biraz esim aradi eve yaklasdim diye bende kalkdim wc ye gitdim felaket sanci girdi ve baya sidetliydi o saat 14:30 dan beri oglumu baya kanala girmis gibi hisediyorum sanki cikacakmis gibi habire itiyor kendini ve az once wc ye gitdim pijamam filan baya islakdi acaba suyummu geldi bilmiyorum oglumda baski yapmaya devam ediyor acaba dogummu yapacam diye hecenliyim suan