arzuublm 🤗biz de 32 olduk. Ağrım sızım yok çok şükür. Tabi yorulursam vs oluyor ama genel olarak yok. Ödem de olmadı henüz. Başlarda çok kilo vermiştim. Hamile kaldığım kiloya yeni ulaştım. Yani 5 kilo verdim geri o 5 kiloyu aldım.Gece uykularım pek derin değil. Çok sağlıklı uyuduğum söylenemez.En büyük ve belki de tek sıkıntım hala mide bulantımın olması. 20. Haftadan sonra azaldı ama geçmiyor. Doğuma da bulantıyla gideceğime ikna oldum artık. Bir de en başından beri akıntım çok oluyor. Çamaşır değiştirmekten yoruldum. 😕