Aleynaaslan48 ahh ah bende 35+5 teyim. Bacaklarım , popom, göğüslerim her şeyim çatır çatır çatladı. Aynaya bakmak istemiyorum doğumdan sonra da karnım çatlar kesin. Her aynı sizin gibi bebek yağı, ekstra yağlar her şeyi kullandım ama bi faydası olmadı. Doktoruma sorduğumdaysa annen, ablan, teyzen herhangi birinde varsa ne yaparsan yap çatlakları engellemen çok mümkün değil sadece hafifletirsin çoğunlukla çatlak genetik demişti.. Alışmak en iyisi sanırım 🤦🏻♀️💜