Sevcan_altunkaya benim adet gecikmesi ile (4.haftada ) bulantı kusma şiddetli bir şekilde başladı 9. Haftaya kadar yaklaşık 1 ay kadar süre devam etti. Leblebi çubuk kraker le durdum bide prilam adlı ilacı doktorum verdi ama bana fayda etmedi 😒 yedim cıkarttım arada serum aldım böyle böyle bitti şimdi bulantı 7/24 ama kusturmuyor en azından yemek yiyorum çok şükür (13. Haftaya yeni girdim)