Benimde sadece uzun süre aç kalırsam böyle tansiyonum düşüyo gibi oluyo okadar çok şükür benimde öyle ağrım sızım yok şimdilik habersizce bekliyorum eski gittiğim doktora kan değerini yollamıştım değerinde gayet iyi iki kere tekrarlanmana gerek yok dedi 5878 çıktı değer 6 gün geçikmiştim o yüzden görmek için bekliyorum şimdide🥰