Nejlavrl canserko
Semakaya58 yanlış bilgi vermeyelim Doktor Kaan beyin bile YouTube da açıklaması var bebek bencildir herşeyi en iyisini kendine alır, yani taaaa bebeğe gidene kadar hiçbirşey ayrışmadan iyisi-kötüsü bebeğe direk ulaşmaz, özellikle kimyasal, sadece ilk 3 ay önerilmiyor