Tugzeyfe Merhaba sevgili anneler ve anne adayları bir hafta önce testim pozitif çıktı dünden beri de kahverengi bazen pembe leke olmaya başladı bu sabah kan verdim beta değeri 7352 çıktı normal mi sizce doktora gitsem kese görünür mü bu değerle bu haftada
Akoalalover Tugzeyfe baya yüksek. Erken ama kese görünür heralde. 6.haftaya kadar kese 8.haftayakadar da kalp atışı beklenir .