Devlette nasıl bilmiyorum ama kısa sürdüğünü burda yazılanlardan okumuştum. Çok önemsemediler falan diye anltıyolardı. Ben özelde yaptırdım. 45 dk sürdü. Normal ultrason kontrolü gibi. Siyah beyaz olan ekranda tüm iç organlarına baktı doktor. Kemiklerini tek tek inceledi eğrilik varmı tam mı falan diye. Damarlarına baktı. Kalbini, Beynini inceledi. Kısacası aklına bile gelemeyecek herşeye baktı. En son da renkliden baktı. Benim kendi doktorum olduğu için kayıtlı bişi vermedi bana. Ama başka doktora yaptırdığınızda sonuçları cdye çekip veriyormuş. Doktorunuz incelesin diye.