Kızlar ilk gebeliğim eşimin ailesininde benim ailemim de ilk torunu babam bana çok düşkün bi desem iki etmeyen bi adam herneyse babam bebeğin beşiğini ben alırım diye hamileliğimden bu yana diyordu kayinvalidemgilde taman alsn ne de olsa dedesi diyip karışmıyorlardı ( özel hastane masraflarım, hamilelik kıyafetlerim bebeğin ihtiyaçlarını bu zaman a kadar kayınvalidem aldı) bugün babam beni aradı beşik aldm diye istediğim modeli göstermiştim bu tarz bi şey alırız baba demiştim küçük bi ilçede yaşadığımız için de internetten almak istedim beşiği uygun diye babamda internetten alınan hiç bi şeye güvenmez sevmez de bende bana parayı ver alaym ben dedim yok olmaz illa ben alacam diye iddalaşti bugün çağırmış beşiği aldım diue gittim baktım beşik kaliteli sağlam da bi şey ama anne yani tarzında olmuyor standart sallanan tipte bi şey beğendim de çok pahalı 1000 lira yatağı falan içinde babama da kıyamıyorum tamam baba bakarız düşünürüz dedim bi de şey aklıma takıldı bu beşikte bebeğim 3 yaşına kadar uyuyabilir mı bunu öğrenmek istiyorum aslında
beşik buna benziyor ama bundan daha kaliteli sağlamlık acısından da ayrıca garantilide ama pahalı işte 1000 lira intermette bu beşikler 600 lira