9+6 yız biz ve ben de özellikle son günler belirtilerimde azalma hissediyorum. Senin gibi endişeleniyorum, acaba bir problem mi var diye, ama herhangi bir problem olsa bedenime yansır diye de kendimi teselli ediyorum. Okuduğum kitaplarda da 10 haftadan sonra azalmaların olacağını yazıyordu, sanırım vücut kendini hamileliğe yavaş yavaş alıştırdı. Umarım her şey yolunda ilerler, kaygılarımızın olması çok normal :)