Kızlar merhaba,
32 haftalık hamileyim gitmiş olduğum hastanede çevremdeki bir çok kişinin tavsiye ettiği, internetten araştırdığımda da güzel yorumlar okuduğum bir doktor var. Kendi doktoruma başlarken bilgim yoktu. Sonra başladım burada devam edeyim dedim ama doğum yaklaştıkça acaba diğer doktora mı başlasaydım diyorum.
- Haftadan sonra doktor değiştirmek doğru mu sizce? Şuanki doktorumda doğum yapan hiçbir tanıdığım yok. Endişeliyim o yüzden.