Merhaba annişler,
Ben 22+6 haftalık hamileyim, tüp mideliyim ama hamileliğimin başından beri 8 kg aldım. Geçen haftadan beri neredeyse 2 kg verdim. Bir ara günün her saati yemek yiyordum bunu bir düzene soktum sadece yoksa çok fazla kilo almaya devam edecektim. Bu durum normal olabilir mi? Alırken üzülüyordum, verirken de endişe duymaya başladım ne saçma bir ruh hali anlamadım 🤦♀️ kusmalarım da, bulantılarım da olmadı hiç ayrıca…