aslihanakin Shu rahim büyüdüğü için oluyor sanırım. Benimde olurdu o dönem. Kramp şeklinde ağrılar girerdi eğilip kalkarken falan. Tabi siz yine dr kontrolünde dr unuza danışın 🤗
ahlasinannesi Bebeğin yaptığı baskıdanda oluyormuş magnezyum kullanıyorum yaklaşık 24.haftamdan beri. Aşırı hareket ettiğim zaman hep oluyor.