Merhaba kızlar
sancılarım var ama sıkıldıgım için yazıyorum😬
sabah 8:00 dan beri suni sancı alıyorum ve çokta abartılıcak bişey değilmiş sancılarımızla aynı tabi ilerleyincw ne olur bilemem :) açtım klasik müziğimi plates topunun üzerinde dogru nefesle sancımı karşılıyorum 😌 dogru nefes sancıyı hafifletiyor denendi onaylandı 🤩😅