ipeak hayırlı olsun canım 💜 kolay bir hamilelik olsun hayırlısıyla kucağına al bebişini inşallah. Ben ilk muayene 5+2 günlük gittim keseyi gördüm, sonra muayeneye 7+2 de gittiğimde kalp atışını duydum 💜 sende hemencecik duyarsın inşallah, o kalp atışı dünyalara bedel 😍😍