Mlhameliha Günaydın arkadaşlar progestoran kullananlar göbekte ve vücud da kıl oluşumu olan var mı doğumdan sonra geçer mi
Ilkayy Mlhameliha o herkeste oluyor canım progestonla alakası yok doğumdan sonra dökülüyor eğer aldırmasan
asllakts Mlhameliha bende hamilelikle birlikte kıllar azaldı ve geç çıkmaya başladı bu yüzden progestanda tüylenme yapmadı