HilalB12 cinsiyet degisebilir ve degismezse bile cok erken o hevesi biraz tadina birakin bence tabi tercih sizin ben 30 cu haftada basladim.33 suan bi beşiği kaldi yani zaten cok uzun bi zaman var herseyi 1 haftadada alabiliyosunuz bide sunun için de tavsiye etmiyorum allah korusun bisey olur ilerleyen zamanlarda bu sizin icin daha aci olur bi arkadasimiz 7 ci ayinda bebegini kaybetti oldumu oluyo insan bilmiyo herkeste olucak diye bisey yok tabi ama biraz gec baslamak daha dogru benim fikrim rabbim hepimizin evladini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah sizinkinide