Gamzeakd bende gelişim geriliği var bebeğim kilo almıyor cok düşük haftasına göre benım göbek kordonumda tek atardamar var doktor senın sütünle daha sağlıklı beslenir dedi ister 37 de alayım ister 38 dedi ben 2 hazıran istedim 37+1 denk geliyor em azından sütümle beslensin oğlum 35 haftalık 1997 gramdı persembe son kontrol var kaç oldu bılmem hep 2 hafta da bir aldığı 147-150 gram yukarısı yok maalsef 😔