AhmetAlpin_annesi ErdemirinAnnesi Aldım çok yakışıcak ogluma kalbim sabirsiz biran evvel ogluma kavusmak istiyorum 😍
Mappazule53 Ben 5li aldım her gün açıp bakıyorum sanki pamuk tarlası o kadar güzel ki dokusu 😅 chakra lamb hastane çıkışı
Cigdemkinali21 99 tl ye ebebekten aldim dalinin yumusaticisiyla yikadim utuledim pakladim. Mis gibi kokuyo.
Gulden23 Ben 10′lu 245 TLye aldım bir tane 5li aldım 55tl birde tulumlu aldım 3parça o da yine o fiyatlarda diğerlerini 0-3ay 1-3 ay aldım
Dilekcnkn ErdemirinAnnesi Lcw ’dan aldım ama 10′lü değil 3′lü şekilde 4 adet aldım iki tulumlu iki alt üstlü şekilde yıllardır çocuklarıma oradan alıyorum çok şükür bir sorun çıkmadı birde 10′lu alıcam isimli oda güzel bir sayfa arıyorum güvenilir kumaşı güzel olan ☺️
Busracikkkk ErdemirinAnnesi ErdemirinAnnesi https://www.hizliresim.com/smwmt1h oldu mu bilmiyorum ben 4lü yaptırdım bugün geldi çok beğendim🥰